اسلایدر

(تصاویر) موهای عجیب فوتبالیست‌ها

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
1- رونالدو:
 
زمانی که تب جام جهانی 2002 بالا گرفته بود، رونالدو، مهاجم برزیلی با موهای عجیب و غریب خود توجه همگان را به خود جلب کرده بود. به نظر می‌رسد رونالدو در اواسط جام جهانی تیغ زیادی را صرف موهای خود کرد. اما پول نداشت بقیه موهایش را بزند.
 
همسر وقت رونالدو درباره دلیل این کار مهاجم برزیلی، گفت: زمانی که تلویزیون روبرتو کارلوس را نشان داد، پسرمان به طرف تلویزیون دوید و گفت «بابا».
 
 
2- کریس وادل:
 
از سوی دیگر بر خلاف رونالدو کریس وادل با موهای زیادش توجه همگان را به خود جلب کرده است. همگان موهای خطی شکل این هافبک کناری تمام عیار انگلیسی در تاتنهام، مارسی و شفیلد ولز دی را به خوبی یاد می‌آورند.
 
 
3- نیمار:
 
اگر چه تکنیک و مهارت نیمار در زمین مشخص است، اما موهای این مهاجم برزیلی نیز مثل تکنیک او چشم‌ها را به خود خیره کرده است. نیمار به نظر می‌رسد بیشتر دچار برق گرفتگی شده تا به چنین موهایی تزئین شده باشد. مهاجم برزیلی امیدوار است با تکنیک ناب خود بتواند نگاه‌ها را از موهای خود به سمت پایش بکشد.


4- جبرئیل سیسه:
 
موها و سبیل‌های سپید رنگ جبرئیل سیسه که باعث شده بود شبیه پاپا نوئل شود حکایت از این داشت که کریسمس برای این مهاجم بداخلاق فرانسوی خیلی زود فرا رسیده است. البته جبرئیل سیسه‌ نشان داده است هر شش ماه یک بار دوست دارد شکل موهای خود را عجیب‌تر از قبل درست کند.
 

5- باکاری سانیا:
 
به نظر می‌رسد موهای عجیب و غریب این بازیکن به خاطر یک شرط بندی ایجاد شده باشد. درست است! این بازیکن زمانی که بچه بود دوست داشت که به نوعی به موهای عجیب خود در دنیای فوتبال شناخته شود.
 

6- جیمی لورنس:
 
کلکسیونی از شکل و شمایل عجیب برای موی سر را جیمی لورنس، مهاجم برد فوردسیتی از خود به نمایش گذاشته است.
 
این مهاجم جامائیکایی الاصل ـ انگلیسی هر هفته‌ به موهای خود یک رنگ جدید می‌زد. این کارش باعث می‌شد تا هواداران فکر کنند که او یک خلافکار و یا زندانی است که هر هفته‌ شکل خود را تغییر می‌دهد تا شناسایی نشود.
 

7- تیم ملی رومانی:
 
بازیکنان تیم ملی رومانی در جام جهانی 1998 فرانسه تصمیم گرفتند که دسته جمعی موهای خود را به رنگ سفید در بیاورند. آنها عقیده داشتند که این کار برای آنها شانس می‌آورد. شاید به این علت بود که آنها توانستند در حضور انگلیس سرگروه هفت جام جهانی فرانسه شوند.
 

8- تاریبو وست:
 
 
موهای عجیب این بازیکن که شبیه دم خوک شده بود، یکی از عجیب‌ترین استایل‌های مو بین بازیکنان فوتبال در تاریخ است. مدافع کامرونی با این شکل و شمایل در اینتر میلان ایتالیا به بازی گرفته شده بود و در هر بازی دوربین‌های تلویزیونی به جای پخش بازی به صورت او زوم می‌کردند.
 

9 – آبل ژاویر:
 
مردی که بیشتر شبیه «سلطان دریا» به نظر می‌رسد تا یک فوتبالیست.
 
به نظر می‌رسد این بازیکن زمانی که از اورتون راهی ریورساید (استادیوم میدلز بورو) موهای خود را در رودخانه حاشیه ورزشگاه شسته باشد که این قدر عجیب به نظر می‌رسد.
 

11- کارلوس والدراما:
 
کارلوس والدراما، اسطوره فوتبال کلمبیا که هفته‌ گذشته نیز در مراسم توپ طلای فوتبال جهان حاضر شده بود. موهای دوست داشتنی و عجیب خود را مجددا سوژه محافل کرد. موهای مجعد و طلایی رنگ این هافبک کلمبیایی را اکثر فوتبال دوستان به خوبی به یاد می‌آورند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 دی 1391برچسب:مو,فوتبالیست,عکس, ] [ 12:15 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 1603
بازدید کل : 141995
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت